کمک رسان ایران

شرکت کمک رسان ایران را همه در کشورمان به عنوان شرکت sos می شناسیم . شرکتی غیر بیمه ای ، که تنها در حوزه درمان و سلامت به ارائه خدمات به مشتریان خود می پردازد .
مشتریان شرکت کمک رسان
1 ) شرکت های بیمه ای
اغلب شرکت های بیمه ای به دلیل کیفیت بالای خدمات شرکت کمک رسان ایران و همچنین دوری از مشکلات فراوان بیمه های تکمیلی ، پشتیبانی خسارت این نوع قرارداد ها را برون سپاری کرده اند و با عقد قراردادی اقدام به همکاری با شرکت کمک رسان ایران نموده اند.
در این نوع همکاری کلیه بیمه شدگان و بیمه گذاران شرکت های بیمه ای طرف قرارداد ، از خدمات sos در حوزه درمان بهره مند میگردند خدماتی از قبیل : استفاده از مراکز طرف قرارداد شرکت کمک رسان ، خدمات سلامت و سایر خدمات توافق شده طرفین.
شرکت های بیمه ای طرف قرارداد با شرکت کمک رسان ایران :
بیمه سامان
بیمه آسماری
بیمه حافظ
بیمه معلم ( قرارداد مخابرات)
بیمه تعاون
2) اشخاص حقیقی و یا حقوقی متقاضی بیمه های درمان
کمک رسان علاوه بر همکاری با شرکت های بیمه ای به صورت مستقیم به بیمه گذاران حقیقی و حقوقی متقاضی بیمه های درمان تکمیلی خدماتی را ارائه می نماید که به استثنا قرارداد صندوق درمان کلیه طرح های درمان تکمیلی از طریق شرکت بیمه زیر مجموعه کمک رسان ، به نام شرکت بیمه آسماری به متقاضیان ارائه می گردد.
طرح های درمانی شرکت کمک رسان
1) طرح درمان خانواده
طرح درمان خانواده کمک رسان را می توان به عنوان یکی از کامل ترین طرح های درمان تکمیلی در کشور دانست این طرح به دو صورت فردی و یا خانوادگی قابل خریداری می باشد .
در نوع فردی بیمه خانواده ، متقاضی می بایست شاغل و یا مجرد بوده و یا بیمه نامه فوق توسط کارفرما برای متقاضی تهیه شده باشد . در صورتی که فرد بخواهد یکی از اعضای خانواده خود را تحت پوشش بیمه ای قراردهد . باید به استناد صفحه دوم شناسنامه فرد کلیه افراد خانواده وی تحت پوشش بیمه ای قرار بگیرند مگر به شرط آن که عضو خانواده دارای بیمه درمان تکمیلی از شرکت بیمه ای دیگری باشد. که با ارائه مدارک مورد نظر می تواند از ثبت نام انصراف نماید
در نوع قرارداد خانوادگی ، فرد سرپرست خانواده می بایست کلیه اعضای خانواده را تحت پوشش بیمه ای قرار دهد.
به طور کلی در طرح های درمان تکمیلی شرکت کمک رسان یعنی طرح درمان خانواده و طرح درمان گروهی پوشش هایی در حوزه سلامت به متقاضیان ارائه می گردد در واقع کمک رسان به مشتریان خود پکیج های با خدمات درمانی و سلامت ارائه می نماید که همین امر نیز یکی از دلایل افزایش تعرفه های درمان این شرکت می باشد .
2) طرح درمان گروهی
در طرح درمان گروهی کمک رسان بر خلاف سایر شرکت های بیمه ای ، که عموما براساس درخواست بیمه گذار و به استناد قوانین داخلی خود اقدام به اعلام نرخ و شرایط می نمایند این شرکت در مجموع 5 طرح کلی درمان گروهی ویژه متقاضیان بیمه های درمان تکمیلی دارد که حق بیمه هر یک از طرح ها براساس تعداد نفرات آن سازمان و نوع فرانشیز درخواستی بیمه گذار تعیین می گردد
این طرح نیز همانند طرح درمان خانواده کمک رسان دارای برخی از خدمات سلامت می باشد که به همراه خدمات درمان تکمیلی به بیمه شدگان ارائه می گردد
3) طرح صندوق درمان
طرح صندوق درمان نوعی از قرارداد های درمان گروهی می باشد که توسط برخی از شرکت های بیمه ای از جمله شرکت کمک رسان ایران به متقاضیان ارائه میگردد.
این طرح همانطور که از اسم آن مشخص است صندوقیست که به درخواست بیمه گذار از جانب شرکت کمک رسان ایجاد می گردد . وجوه داخل صندوق درمان کمک رسان را به نام تنخواه صندوق درمان می شناسند. این وجه همان حق بیمه پرداخت شده در بیمه های درمان گروهی می باشد که در داخل این صندوق واریز می گردد. و کلیه خسارت های بیمه شدگان از محل این صندوق پرداخت می گردد.
مبلغ تنخواه در پایان قرارداد متعلق به بیمه گذار می باشد و در صورت عدم تمدید قرارداد می تواند وجه مورد نظر را برداشت نماید
از مزایای این طرح می توان به منعطف بودن قرارداد اشاره نمود یعنی بیمه گذار می تواند کلیه بند های قرارداد را به سفارش خود و برحسب نیاز خود تغییر نماید . مواردی از قبیل تعهدات، سقف تعهدات ، فرانشیز و حتی تعرفه های درمانی .
4) طرح دندانپزشکی
طرح دندانپزشکی در این مجموعه به همراه طرح های درمانی دیگر به صورت اختیاری ارائه می گردد . یعنی متقاضیان می توانند به صورت اختیاری خدمات دندانپزشکی را با سقف مورد نیاز به همراه طرح درمانی خود تهیه نمایند.
در بیمه خانواده : دو سقف برای خدمات دندانپزشکی در نظر گرفته شده است طرح نقره ای با سقف تعهدات پانزده میلیون ریالی و سقف طلایی با سقف تعهدات چهل میلیون ریالی که متقاضی می تواند هر یک از طرح را انتخاب نماید
در طرح درمان گروهی : این پکیج نیز دارای دو طرح نقره ای و طلایی می باشد که طرح نقره با سقف 20.000.000 ریال و طرح طلایی با سقف 40.000.000 ریالی قابل خریداری می باشد که متقاضیان می توانند به صورت اختیاری این خدمات را تهیه نمایند. در بیمه گروهی لزومی به تهیه طرح درمان دندانپزشکی توسط کلیه بیمه شدگان نمی باشد و افراد بر حسب نیاز می توانند طرح فوق ر خریداری نمایند
نحوه ارائه خدمات
نحوه ارائه خدمات به بیمه شدگان در کمک رسان ، به دو صورت کلی می باشد
1) ارائه خدمات در مراکز درمانی طرف قرارداد
در مراکز درمانی طرف قرارداد با کمک رسان ارائه خدمات به بمیه شدگان به صورت می باشد .
روش اول : از طریق کدملی
در این روش مشتری با مراجعه به مراکز طرف قرارداد با شرکت کمک رسان که قابلیت ارائه خدمات به صورت آنلاین را دارند می تواند با ارائه کد ملی خود ، خدمات درمانی را تاسقف تعهدات قرارداد دریافت نماید
روش دوم : از طریق دریافت معرفی نامه
در این روش مشتری در زمان مراجعه به مرکز درمانی و یا قبل از آن می بایست با ارسال مدارک مورد نیاز به شرکت بیمه از طریق راه های ارتباطی تایید شده ، اقدام به درخواست معرفی نامه آنلاین نماید . پس از درخواست بیمه شده ، مرکز پشتیبانی کمک رسان به سرعت و حداکثر ظرف مدت 15 دقیقه اقدام به صدور معرفی نامه و ارسال آن به مرکز درمانی می نماید.
صدور معرفی نامه در کمک رسان بیشتر برای مراکز بیمارستانی کاربرد دارد و تقریبا در همه مراکز سرپایی و پاراکلینیکی خدمات به صورت آنلاین ارائه می گردد
>>مشاهده مدارک مورد نیاز جهت دریافت معرف نامه
2) ارائه خدمات در مراکز غیر طرف قرارداد
در مراکز غیر طرف قرارداد ، بیمه شده در ابتدا می بایست اقدام به پرداخت صورت حساب های درمانی نموده و سپس با ارائه مدارک مورد نیاز ، نسبت به دریافت خسارت خود از شرکت بیمه اقدام نماید.
>>تفاوت مراجعه به مراکز غیر طرف قرارداد و طرف قرارداد در چه چیزی می باشد ؟
خدمات سلامت در شرکت کمک رسان
خدمات سلامت در کمک رسان به همراه طرح درمان تکمیلی به متقاضیان ارائه می گردد بدین معنی که متقاضی نمی تواند طرح فوق را به صورت جداگانه تهیه نماید
طرح درمان خانواده کمک رسان کاملترین پوشش های سلامت را در بین سایر طرح های درمانی کمک رسان دارا می باشد
خدمات سلامت در کمک رسان
- مشاوره آنلاین پزشکی
در این طرح بیمه شده می تواند به صورت تلفنی و یا از طریق پنل کاربری خود اقدام به ارتباط به پزشک داخلی نموده و در خصوص وضعیت خود مشورت نماید . هزینه این مشاوره برای بیمه شدگان رایگان می باشد .
- پزشکی در منزل
خدمت پزشکی در منطل خود دارای بخش ها و خدمات متفاوتی می باشد که بخش از آن رایگان بوده و بخشی دیگر براساس تعرفه کمک رسان محاسبه و دریافت می گردد
این خدمات شامل : ویزیت رایگان پزشک، تزریقات، پانسمان، سرم درمانی، گذاشتن یا تعویض سوند ادراری، نوار قلب، سنجش فشار خون،فیزیوتراپی، گفتار درمانی، مشاور تغذیه و مشاوره روانپزشکی،نمونه گیری خون و ادرار و تحویل نتیجه آزمایش به بیمار، سونوگرافی، رادیولوژی، چکاپ،تهیه و ارسال دارو ، انتقال پزشکی ، مراقبت لازم در طب سالمندان و مراقبت روزانه بهداشتی بیماران می باشد
دریافت تعرفه خدمات پزشکی در منزل
- ارسال و تهیه دارو
در برخی از مواقع بیمه شدگان جهت دریافت داروی مورد نیاز خود با مشکل روبرو می گردند چراکه داروی مورد نظر در هیچ یک از دارو خانه های مراجعه شده موجود نمی باشد یا به نوعی کمیاب می باشد . در این بخش sos به اعضای خود این اطمینان را می دهد که دریافت این پوشش ، می توانند داروی خود را درب منزل دریافت نمایند. تنها با ارسال دستور پزشک . الزم به ذکر است هزینه دارو به عهده بیمه شده می باشد .
- انتقال پزشکی
گاهی ممکن است افراد دچار حوادثی در خارج از شهر های خود گردند و یا در شهر خود امکانات کافی جهت درمان فوری و اورژانسی وجود ندارد در این زمان کمک رسان بر حسب وظیفه و براساس شرایط قرارداد اقدام به جابجایی بیمار با سیستم حمل و نقل پزشکی خود می نماید.و بیمار را به مراکز مورد نظر انتقال می نماید.
فرانشیز قرارداد ها
در کمک رسان ارائه خدمات با فرانشیز های متفاوتی ارائه می گردد
قراردادها اغلب در این شرکت یا فاقد فرانشیز هستند و یا فرانشیزی بین 10 الی 30 درصد را دارند .
بیمه گر پایه
در کمک رسان به جز طرح درمان گروهی نیازی به وجود بیمه گر پایه برای ثبت نام پوشش درمان تکمیلی وجود ندارد منظور از بیمه گر پایه بیمه گرانی همچون تامین اجتماعی ، سلامت و … می باشند که در شرکت های بیمه پیش نیازی جهت خرید بیمه درمان تکمیلی می باشد .
پشتیبانی خدمات
در کمک رسان ایران پشتیبانی مشتریان 24 ساعته بوده و متقاضیان در هر ساعت از شبانه روز می توانند از خدمات این مجموعه استفاده نمایند.
سلام
اطلاعات کامل تری رو راجع به تعرفه های پرداختی بیمه کمک رسان( بیمه ی معلم) می خوام ممنونم
تلفن:09121763801
برای آگاهی از تعرفه های قرارداد بیمه معلم با شرکت کمک رسان ، با واحد پشتیبانی شرکت کمک رسان به شماره 88648400 تماس بگیرید